Orrvonal kontúrozás, hialuronsavas orrkorrekció - Dr. Goodwin

Orrvonal kontúrozás, hialuronsavas orrkorrekció

Orrplasztika műtét nélkül: a Hialuronsavas Orrkontúrozás

A hialuronsavas orrkontúrozás egyik különlegesen kiemelkedő előnye, hogy míg az orrplasztika menete hosszadalmasabban eltart, addig kontúrozás esetén nincs szükség csontos vázat érintő sebészeti beavatkozásra. Mindennapi tény, hogy a kommunikációban az arcunk (reflexió, mimika) pont olyan fontos szerepet tölt be, mint az általunk beszélt nyelv. Az arcunk középső részén, főként az orron található elváltozások éppen ezért kiemelt fontossággal bírnak.

Kezelésünk alkalmas a görbe, a fitos, és a széles orr formázására is.

A hialuronsavas orrkorrekció előnyei

Az orrkontúrozás gyors és fájdalommentes

Klinikánkon lehetőség nyílik az orrháti esztétikai eltérések gyors, fájdalommentes és hatékony korrekciójára.

A kezelés során hialuron tartalmú töltőanyagot juttatunk a változtatni kívánt területekbe, ezáltal korrigálva a kontúregyenetlenséget.

Orrformázás hialuronsavval: csupán pár apró tűszúrás

A beavatkozás során pár apró tűszúrás segítségével a kontúregyenetlenség könnyedén korrigálható, és az eredmény azonnal láthatóvá válik, így a páciens teljes magabiztossággal folytathatja a mindennapi életét.

Orrkontúrozás után

A kezelést követően az eredmény rögtön látható, nincs lábadozási idő az orrplasztikával szemben, ahol 2-3 hét fájdalmas lábadozás és a teljes felépülést tekintve 6 hónapot vesz igénybe.

Az orrplasztika műtétekkel szemben ezzel az eljárással csupán 20 perc alatt eltüntetjük az elmúlt 20 éved problémáinak egyikét.

Időpontfoglalás

Jelentkezés